Pro podnikatelky, které mají povědomí o SEO, ale zatím neobjevily sílu budování zpětných odkazů z externích článků, které výrazně zlepšují jejich pozice ve vyhledávačích.

Chceš, aby byl tvůj web konečně vidět ve vyhledávačích? S Metodou klastrové publikace to jde snadno.

Díky publikování článků se zpětnými odkazy na tvůj web s použitím Metody klastrové publikace konečně získáš viditelnost ve vyhledávačích a nové klienty bez stresu z placené reklamy či únavné tvorby obsahu na sociálních sítích.

Namísto publikace strohých článků na nekvalitních webech nebo spolupráce s platformami pro publikaci článků, které si berou i 100% marži, nyní můžeš publikovat hodnotné články na ověřených webech s vysokým hodnocením (DR) a návštěvností. Bez extra marží, s výsledky, které tě nadchnou.

Google Analytics růst návštěvnosti po publikování článků se zpětnými odkazy na obsahových webech

Potýkáš se s těmito problémy?

1. Složité SEO techniky – Nejsem a ani nechci být SEO specialistka, ale chci, aby můj web byl viditelý ve vyhledávačích. 

4. Linkbuilding – Už jsem slyšela, že publikování článků s odkazy na můj web má pozitivní vliv na SEO, ale nevím, kde články publikovat. 

2. Silná konkurence – Konkurenční weby mají lepší pozice a dominují výsledkům vyhledávání.

3. Náklady na placenou reklamu – PPC kampaně sice fungují, ale když je přestanu platit, přestanou chodit klienti a objednávky. 

5. Nemám čas na psaní článků – Je toho hodně, co v mém podnikání zabírá čas, věnovat se ještě psaní článků, na to fakt nemám kapacity. 

6. Report výsledků – Když už někde článek publikuju, vlastně nevím, jestli to mělo nějaký efekt.

7. Negativní vliv na sebevědomí – Občas mám pocit, že to nezvládám a ostatní podnikatelé jsou úspěšnější.

Existuje unikátní řešení těchto problémů

Jedním z nejúčinnějších způsobů, jak dlouhodobě zvýšit návštěvnost a zlepšit pozice ve vyhledávačích, je publikování článků na externích webech se zpětnými odkazy na tvůj web. Důležitá je nejen kvalita externího webu, ale také kvalita samotného článku. Celkovou efektivitu pak zvyšuje Metoda klastrové publikace

Metoda klastrové publikace je profesionální způsob, jak dlouhodobě zlepšit SEO a zvýšit návštěvnost tvého webu. Tento přístup spočívá v publikování jednoho hlavního článku, který je podpořen několika tematicky souvisejícími články. Tyto podpůrné články odkazují na hlavní článek, čímž mu předávají tzv. „link juice,“ což zvyšuje jeho autoritu a relevanci pro vyhledávače. Laicky řečeno, metoda klastrové publikace pomáhá vyhledávacím nástrojům lépe porozumět tématům na tvém webu. To má nejen pozitivní vliv na autoritu tvého webu a jeho hodnocení vyhledávači, ale v důsledku toho také na návštěvnost, tedy množství nových potenciálních klientů.

Metoda klastrové publikace (topic cluster)

Dlouholetá praxe mi ukázala, že klastrová publikace má obrovský efekt

Mgr. Lada Krčilová, SEO specialista, podnikatelka, majitelka Growly.cz - portoflio obsahových webů

Když jsem začala svou kariéru jako marketingový specialista, rychle jsem objevila sílu SEO a jeho dopad na úspěch webů ve vyhledávačích. Nechtěla jsem se spokojit pouze s teorií, a tak jsem založila několik vlastních obsahových webů, kde jsem testovala různé SEO strategie a přístupy. Tyto weby si postupně získávaly stále větší návštěvnost a jejich hodnocení ve vyhledávačích neustále rostlo. Dnes moje weby navštíví přes 180 000 čtenářů ročně a odkazy, které z nich vedou, jsou v analytickém SEO nástroji Ahrefs označovány jako „Best links“.

Díky tomu mě začaly oslovovat marketingové agentury a velké firmy, které měly zájem publikovat články na mých webech pro své klienty či vlastní projekty. Tento zájem mi potvrdil, že jsem na správné cestě.

Jsem také členkou podnikatelského klubu, kde se pravidelně setkávám s dalšími podnikatelkami a podnikateli. Z rozhovorů s nimi jsem zjistila, jak málo z nich chápe, jak zásadní je publikovat články na externích webech a budovat zpětné odkazy. Přitom studie ukazují, že zpětné odkazy tvoří až 30 % úspěšné SEO strategie, pokud pocházejí z kvalitních webů.

Tento nedostatek povědomí mě motivoval k tomu, abych svou expertízu nabídla především začínajícím podnikatelkám. Chci jim pomoci prorazit ve vyhledávačích a rozjet jejich byznys naplno – stejně jako se to podařilo mně. Moje ověřená metoda klastrové publikace jim k tomu může výrazně přispět.

SEO boost pro podnikatelky: Publikuj články, které ti přinesou nové zákazníky!

Vše podřídím jedinému cíli; publikovat pro tebe hodnotný optimalizovaný článek s odkazem na tvůj web prostřednictvím metody klastrové publikace, který tak zvýší viditelnost tvého webu ve vyhledávačích. Níže zjistíš, proč jsou jednotlivé kroky důležité.

Analýza klíčových slov pro potřeby publikace článku a zpětných odkazů na obsahovém webu

1. Analýza klíčových slov pro potřeby článků

Mnohdy podnikatelé publikují články na externích webech, ve kterých sice mají odkaz na svůj web, ale článek nevychází z toho, co lidé na internetu hledají. Takový článek pak vyhledávače neindexují, a tudíž nezobrazují ve výsledcích vyhledávání, protože nenabízí odpovědi na otázky potenciálních čtenářů.
Bez analýzy klíčových slov vzniká riziko, že se článek nedostane do vyhledávání, a takový odkaz v něm pak nemá žádný smysl.
Před napsáním každého článku vytvořím potřebnou analýzu klíčových slov, která zaručí, že článek bude optimalizovaný pro vyhledávače a tvůj odkaz v něm bude mít smysl. Podpoří důvěryhodnost tvého webu a napoví vyhledávačům, že na něj můžou posílat více návštěvníků.

2. Vytvoření publikačního klastru

Možná už sis všimla, že jeden článek s odkazem na tvůj web často nestačí k tomu, aby ho vyhledávače začaly upřednostňovat. Bez podpory dalších článků (odkazů) se jeho efekt může ztratit.

Tím pádem nepřitáhne tolik návštěvníků, tvých potencionálních zákazníků. Představ si, kolik příležitostí můžeš ztratit jen proto, že článek nemá dostatečnou podporu.

Vytvoření publikačního klastru je klíčem k úspěchu. Tento klastr je složen z jednoho hlavního článku, který obsahuje odkaz na tvůj web, a tří podpůrných článků, které společně zvyšují sílu hlavního článku. Vyhledávače tak budou posuzovat odkaz na tvůj web jako relevantní. Tvůj web získá větší viditelnost a potenciál větší návštěvnosti.

Tvorba publikačního klastru (topic klastr) pro publikování článků se zpětnými odkazy na obsahových webech
Napsání článků v rámci publikačního klastru (topic cluster) pro publikování článků se zpětnými odkazy na obsahových webech

3. Napsání SEO optimalizovaných, ale pro čtenáře informačně bohatých článků

Mnoho článků je sice optimalizováno pro vyhledávače, ale postrádají hodnotu pro čtenáře. Nebo naopak – obsah je skvělý, ale ve výsledcích vyhledávání se nezobrazuje.
Když se v článku nevybalancuje rovnováha mezi obsahem pro vyhledávače a pro lidi, úsilí a čas přichází vniveč. To může mít negativní dopad na tvůj byznys.
Napíšu článek na základě analýzy klíčových slov, který tak bude SEO ready, ale zároveň zajímavý a hodnotný pro čtenáře. Díky tomu zaujme nejen vyhledávače, ale i skutečné lidi, kteří se přes něj rádi prokliknou na tvůj web.

4. Zveřejnění článků a vstupní report

Kromě samotné publikace článků ti připravím vstupní report, který ukáže aktuální stav tvého webu z hlediska SEO – včetně jeho DR (Domain Rating = autorita webu dle profesionálního SEO analytického nástroje Ahrefs), počtu odkazujících domén a organické návštěvnosti. Díky tomu budeš mít jasný přehled o tom, odkud začínáme.

Napsání SEO článku pro publikování, se zpětnými odkazy na obsahových webech
výstupní report

5. Výstupní report

Po zveřejnění článků se SEO výsledky neprojeví okamžitě, protože vyhledávače, zejména Google, potřebují čas na indexaci a zpracování změn. Výstupní report, který ti zašlu 2–6 měsíců po publikaci, ti poskytne detailní přehled o tom, jak se tvůj web zlepšil. Obsahuje stejné ukazatele jako report vstupní, uvidíš tak jasné porovnání s výsledkem, že publikace článku s odkazem na tvůj web měla pozitivní efekt. 

Unikátní bonusy, co nakoupnou tvé podnikání

Podnikat a být vidět online, to dá zabrat. Proto chci tvou online přítomnost ještě víc nakopnout a ulehčit. Připravila jsem si pro tebe hned několik hodnotných bonusů, které pomůžou viditelnosti tvého webu ve vyhledávání a ještě vyšší návštěvnosti.

1. E-book – Zpětné odkazy jako SEmínkO růstu tvého podnikání

Máš skvělý web, ale návštěvnost je nízká? Pravděpodobně ti chybí jeden zásadní prvek – zpětné odkazy. Bez nich si tě vyhledávače nemusí ani všimnout.
Bez zpětného odkazování může být tvůj web považován za méně důvěryhodný a mít nižší šance se objevit na prvních stránkách vyhledávání. Nemáš tak návštěvnost, která je klíčová pro tvůj byznys.
V mém e-booku ti ukážu, proč jsou zpětné odkazy pro tvůj web nepostradatelné a jak ti mohou přinést úspěch. Získej přehled o tom, jak můžeš zpětné odkazy získávat a díky nim tak jednoduše zvýšit svoji viditelnost a důvěryhodnost.

2. Praktický workbook – Tvorba magazínu na webu rychle a kvalitně s AI

Chceš podpořit prodej svých produktů nebo služeb pomocí efektivního magazínu, ale nevíš, kde začít? Tento praktický online workbook tě provede krok za krokem – od výběru správných témat přes hledání klíčových slov, tvorbu publikačního plánu až po napsání kvalitních článků. Snadno si tak vytvoříš svůj magazín, který zvýší viditelnost tvého webu, přiláká nové zákazníky a pomůže ti budovat silnou značku. Ideální pro podnikatelky, které chtějí efektivně využít svůj omezený čas k růstu svého podnikání.

praktický workbook tvorba obsahového magazínu pomocí AI
Kód sleva poukaz na vzdělávání na Growly.cz

3. Sleva 300 Kč na vzdělávání na Growly.cz

Chceš posunout své podnikání na další úroveň, ale marketing, SEO nebo AI ti připadají jako nesrozumitelný labyrint?
Pokud neovládáš základy v těchto oblastech, můžeš přijít o mnoho příležitostí k růstu. Můžeš ztrácet čas a peníze na neefektivní strategie, které nikam nevedou.
Dávám ti extra slevu 300 Kč na vzdělávání, kde tě naučím, jak se zorientovat v SEO, AI a marketingu a jak využít tyto znalosti pro svůj byznys. Ušetři čas a začni růst hned teď.

Na kterých webech lze články publikovat?

Weby a jejich kategorie témat:

  • Jaktovybrat.cz – sport, elektronika, bydlení, rodiče a děti, zdraví, móda, gastro, vzdělávání, finance, cestování
  • Trendymagazin.cz – bydlení a zahrada, zdraví a krása, móda a styl, sport, elektronika, cestování, auto-moto, tipy a zajímavosti, zvířata
  • Studentify.cz – studium, práce, zábava, styl, zdraví, sport, cestování, zajímavosti
  • Svatba.wtf – žádost o ruku, rozlučka se svobodou, svatební dar, plánování svatby, svatební cesta, vybíráme na svatbu, manželství, ostatní
  • Bezpšenice.cz – zdraví, recepty, bylinky, vitamíny, koření, stravovací styly
  • Bagit.cz – krása, móda a styl, stravování, zdraví, podnikání

Kvalita webů potvrzena i analytickým nástrojem

Ahrefs je špičkový analytický nástroj, který často my, SEO specialisté, používáme. Na print screenu níže můžeš vidět, že tento profesionální nástroj označuje odkazy vedoucí z uvedených webů jako „best links,“ tedy nejlepší odkazy.

Ověřeno globálními značkami…

Toto je jen malý výběr značek, které si nechaly na mých webech publikovat články. 

bolf clanek
clanek ccc
tui clanek na trendymagazin.cz
allegro clanek
dm článek
notino článek

…ověřeno i podnikatelkami a podnikateli

Mezi ty, kteří publikovali své články u mě na webech ale nepatří jen velké značky. Publikace článků je dostupná všem, kteří si uvědomí sílu této metody. Tady je opět malý výběr těch, kteří už na mých webech mají své články.

Jsfan.cz

Jazykové vzdělávání pro děti Renáty Prokopové. Publikováno na Studentify.cz

Publikace článku na obsahovém webu Studentify.cz pro Jsfan.cz

Trendymania.cz

Módní e-shop Lucie Kuráňové z Želešic. Publikováno na Trendymagazin.cz

zpětný odkaz pro Trendymania.cz na obsahovém webu Trendymagazin.cz

AdiCare.cz

Psychologická a psychiatrická odborná klinika v Brně a Praze. Publikováno na Bagit.cz

Publikace článku na obsahovém webu Bagit.cz od AdiCare.cz

Matkymatkam.cz

Web Ivany Opatové, kde matky sdílí své zkušenosti a rady. Publikováno na Bezpšenice.cz

Článek se zpětnými odkazy pro web Matkymatkam.cz, publikováno na obsahovém webu Bezpsenice.cz.

Jakvkuchyni.cz

Web Adély Špinarové o zdraví a světě potravin v souvislosti s ekologií. Publikováno na Jaktovybrat.cz

Publikace článku na obsahovém webu Jaktovybrat.cz pro Jakvkuchyni.cz

Olsakovi.cz

Rodinný e-shop s dětským oblečením. Publikováno na Trendymagazin.cz

Publikace článku na obsahovém webu Trendymagazin.cz pro Olesakovi.cz
Garance nákupu publikace článku

Spolu s odkazem na publikovaný článek zasílám i vstupní report. Po dvouch až šesti měsících od publikace ti zašlu srovnávací výstupní report stavu tvého webu, abys mohla snadno zhodnotit dosažené výsledky. Pokud nedojde k žádnému zvýšení ani jedné z reportovaných hodnot, ráda ti na požádání vrátím peníze. Tvá investice je tak zcela bez rizika.

Nemusíš dělat finální rozhodnutí hned teď, stačí jen dnes dokončit a zaplatit objednávku a poté máš čas až do doby, kdy ti pošlu report a uvidíš, jaké jsou výsledky… a teprve až pak můžeš udělat konečné rozhodnutí. Když nedojde ke zlepšení, můžeš požádat o vrácení celé částky a já tak učiním. 

Článek na obsahovém webu s cílem zlepšení SEO

0 √ Analýza klíčových slov pro potřeby napsání článku v hodnotě 500 Kč

 Tvorba publikačního klastru v hodnotě 800 Kč

Napsání článků pro publikační klastr v hodnotě 2 000 Kč

Publikace 4 článků (1 hlavní + 3 podpůrné) v hodnotě až 14 000 Kč

Vytvoření vstupního reportu v hodnotě 400 Kč

Vytvoření výstupního reportu v hodnotě 400 Kč

E-book: 5 důvodů, proč je zpětné odkazování klíčové pro úspěch tvého podnikání a jak na něj v hodnotě 190 Kč

 Praktický workbook: Tvorba magazínu na webu rychle a kvalitně s AI v hodnotě 370 Kč

Sleva na mé kurzy v hodnotě 300 Kč

Hodnota: 18 960 Kč

Běžná cena: 4 970 Kč

Výhodná cena jen pro prvních 10 objednávek: 3479 Kč

Nabídka je skutečně výhodná, proto ji nemůžu poskytnout všem. Pokud chceš být mezi těmi, které výhodnou cenu získají, objednej si článek nejlépe hned, ať tuto omezenou nabídku nepropásneš. V objednacím formuláři uvidíš, kolik objednávek za tuto cenu už je jen dostupných. 

Nejčastější otázky

Co je to metoda klastrové publikace?

Metoda klastrové publikace zahrnuje jeden hlavní článek podpořený třemi dalšími články, které na něj odkazují.

Platíš tak za 1 článek, ale v praxi vzniknou 4 – jeden hlavní, ze kterého povede odkaz na tvůj web, a 3 další, které podpoří hlavní článek v „očích“ vyhledávačů.

Tuto metodu využívám proto, že se v SEO praxi osvědčila jako vysoce efektivní.

Za jak dlouho po zaplacení bude článek publikovaný?

Vytvořit analýzu klíčových slov pro článek, vymyslet vhodný klastr článků, napsat je, doplnit obrázky a publikovat trvá cca 12 hodin. Práci se snažím dodat co nejrychleji poté, co mi pošleš vyplněný super krátký dotazník, který ti po zaplacení přijde.

Za jak dlouho uvidím výsledky?

Záleží na rychlosti vyhledávačů. Obvykle se to projeví do 2–6 měsíců. Po 6 měsících ti pošlu report z analytického nástroje, kde uvidíš srovnání hodnocení tvého webu před publikací a 6 měsíců po ní. SEO není rychlý, ale 100% účinný kanál pro získávání návštěvnosti. 

Můžu vidět článek před tím, než ho publikuješ?

Pokud budeš chtít, dáš mi to vědět, a já ti pošlu odkaz na připravený článek před tím, než ho veřejně publikuju. 

Na kterém z uvedených webů bude článek publikovaný?

Nejlepší pro SEO je článek v kategorii, která souvisí s tvým podnikáním. Od toho se odvíjí i zvolený web pro publikaci.

Příklad 1:  Prodáváš online kurzy pro seberezvoj žen. Bude pro tebe vhodná kategorie Zdraví na webu Trendymagazin.cz.

Příklad 2: Jsi byz mentorka a koučka, pomáháš ženám s podnikáním. Bude se pro tvůj článek hodit kategorie Podnikání na webu Bagit.cz.

Příklad 3: Poskytuješ Feng Shui služby pro vytvoření láskyplných domovů? Pak tvůj článek skvěle zapadne na Jaktovybrat.cz do kategorie bydlení.

Samozřejmě si i můžeš sama vybrat konkrétní web, stačí mi to po zaplacení objednávky napsat jako odpověď na e-mail, který ti pošlu.

Jak obdržím uvedené bonusy?

Odkaz na bonusy ti pošlu ihned po zaplacení objednávky na e-mail, který v objednávce uvedeš. 

Můžu tě kontaktovat s dotazem?

Určitě. Napiš mi na Lada@Growly.cz a já ti zodpovím veškeré otázky. 

Můžu koupit víc než jeden článek?

Určitě. Jednoduše v košíku vyber množství, které si chceš objednat.

Co budeš potřebovat ode mě?

Po zaplacení objednávky ti pošlu dotaz na název tvého webu, kam budeme odkazy článku směřovat. Také se po e-mailu domluvíme, jestli vše necháš na mě nebo budeš mít k článku nějaké požadavky – jako je konkrétní odkaz, téma článku, anchor atp.